Monday, April 2, 2007

לאחר הפגישה עם ד"ר כהן ,סיגל קורן וד"ר תבור

לאחר פגישתינו השנייה קיבלתי המלצות מד"ר כהן, ומידע חיוני (היסטוריית המחלה, דרכי מניעה ועוד) מד"ר תבור שסייעו לי מאוד.
הם נתנו לי להרגיש שיש חיים לא כל- כך נוראיים עם המחלה.
הפגישה עם הדיאטנית הייתה באמת חשובה והבנתי את זה לאחר השיחות עם הרופאים וגם עם הדיאטנית.
קיבלתי ממנה תפריט מסודר ומיום ליום המצב של יוגב משתפר.
הדיאטנית אמרה שמנסיונה היא ממליצה לקיים שיחה עם שאר הילדים שבבית להסתגלות והבנה טובה יותר של המצב החדש.
ואכן, היא צדקה. אחיו החלו לקנא מפאת תשומת הלב הרבה והמצב החדש שלא עושה לאף אחד טוב. אז קיימנו איתם שיחה על המצב החדש ומה שהולך להיות.
לפי המלצותיו פינינו ארון שיהיה בו מזון בשבילך יוגב, בדקנו את החנות ולמרות שהיא לא זולה כמו סופר ואף יקרה, התחלנו לקנות ממנה דברים כדי להקל על ההתחלה עד שאוכל לפנות זמן בשביל לנסות לבשל את המתכונים שקיבלתי מהפורום ומהאנשים בעמותה שסייעו לי מאוד- גם זה היה המלצה של ד"ר כהן.
לשמחתי לא נמצאו כל מחלות הנקשרות לצליאק, ושמחתי עוד יותר שד"ר כהן הציע עוד פגישה.
אני רוצה להיות מוכנה לכל דבר שלא יקרה. אני רוצה שהכל יהיה בשליטה. בלי הפתעות.
אני מפחדת בטעות שיביאו לו מאכל המכיל גלוטן. זה הפחד הכי גדול שלי בשלב הזה.
שמחתי לדעת שהכל יחזור להיות נורמלי: ההפתחות שלו תימשך, לא תהיה לו את בעיית הרזון לעומת בטנו הנפוחה, צואתו לא תהיה בעלת ריח רע מהרגיל ובעצם הוא יהיה ילד בריא אף יותר מילדים רגילים.
אני שמחה שד"ר כהן נותן לי הרגשה שהדלת תמיד פתוחה בפנינו עכשיו וגם בעתיד, ושלכל שאלה אנחנו באמת נוכל למצוא מענה.

אעדכן אתכם לאחר הפגישות האחרונות עם ד"ר כהן וד"ר תבור,
ענת לוי.

2 comments:

Anonymous said...

אני שמחה שגילית נקודות של אור עם המחלה.
טוב שיש אנשים בשביל לתמוך בך ולהבין אותך.
אני מאמינה שבמשך הזמן יהיה רק יותר טוב..

Anonymous said...

זה מאוד מעניין גיליתי דברים חדשים שלא ידעתי על המחלה(למרות שאני מכירה אנשים שחולים במחלה) כל הכבוד !